Member details

http://www.krabbelaars.nl

Join
You come here often? Join this spot!

Sort by: -Old first- | New first

20 Mar, 15:21
Dit was een vraag van:

lachebekje (13)
vandaag, 15:07
hoi krabbelaars (leuke hyve overigens)

ik heb een vraag.ik heb verschillende gospelsong video's op mijn hyve staan,maar hoe krijg ik die voor altijd opgeslagen op mijn eigen pc?dit is vaag 1.

vraag 2.
ik heb op mijn hyve een krabbel geplaatst en daar wilde ik van de week een leuke krabbel bij plaatsen.Toen ik een leuke krabbel had gevonden deed ik wat ik doen moest.Toen ik het wilde plaatsen in mijn krabbel,was mijn tekst foetsie!!kon ik weer opnieuw gaan schrijven,en het was al zo'n lang stuk.Kan iemand me daar ook mee helpen?

alvast bedankt
groetjes Bea (lachebekje)
20 Mar, 19:55
ik heb een vraagje hoe krijg ik een smilie onder mijn foto die op de hyvessite van mijn vrienden staat kan iemand mij dit uitleggen. Jolanda:dog: zoiets bedoel ik.
21 Mar, 00:27
Dag Jolanda,

Wellicht kan ik je helpen:

Ga naar: pimp my profile
Kies : algemeen
Kies : weergegeven naam

Vervolgens typ je achter je naam de code van de smilie. Deze code zie je als je een smilie selecteert.

Veel succes!

:byebye:
21 Mar, 11:19
Kunnen jullie vertellen hoe mijn oude plaatje die kan verwijderen en dan een nieuwe kan versturen?
alvast bedankt
21 Mar, 18:04
Ten eerste wou ik even melden dat ik dit een fantastische site vind :-) Eindelijk leuke plaatjes bij je vrienden in de krabbels! Zoek al eeuwen hiernaar.

Ten tweede dan mijn vraag: ik maak zelf ook weleens leuke animated gifjes... kan ik die op een of andere manier ook op hyves plaatsen? Of bijv. laten opnemen in jullie site? Lijkt me wel geinig!

Marieke
21 Mar, 20:13
Hallo, colette ik had ook de vraag hoeje zo'n smiley bij je nam kon zetten maar bij pimp my profile zie ik nergens algemeen:shrug:
22 Mar, 00:10
gisteren zag ik een plaatje met de tekst ben blij dat jij me zus bent of iets in die geest.
nu wil ik deze graag naar mijnzusje sturen maar kan hem niet meer vinden.
help?????????

groetjes ingrid.
23 Mar, 09:49
Voor Ingrid.

deze bedoel je?
http://www.krabbelaars.nl

Die kun je hier vinden,

Teksten
dan subcategorie Algemeen:Teksten.
http://www.krabbelaars.nl/index.php?task=view&cat_id=54&sub_cat=35

fijne pasen.

groetjes
23 Mar, 13:06
je bent geweldig, dank je wel.
jij ook fijne pasen

groetjes ingrid.
23 Mar, 13:26
Hallo,

Ik probeer een plaatje te selecteren zoals beschreven. Het werkt echter niet...waar kan dit aan liggen?

Groetjes José
24 Mar, 04:27
josé,

als je een plaatje gekozen hebt kun je ook op je rechter muisknop klikken en dan kopieren, daarna bij je krabbel weer op de rechter muisknop en dan plakken.
ik hoop je zo geholpen te hebben.

-xxx- ingrid.
24 Mar, 10:42
haj
is het helemaal gratis?
want dat is het tog?
en kan je er zoveel doen als je wil?
en blijft het dan tog gratis?
en is er een maxium voor een dag aan plaatjes versturen?

rochelle;-)
24 Mar, 10:59
Ik wil lid worden maar weet niet hoe?
Annie
24 Mar, 22:07
Ik heb een vraag over die ecomotie's die kon je ook gratis gebruiken.
Heb ze al wel gedownload, maar als ik een krabbel wil schrijven en zo'n eco wil plaatsen, doe ik precies zoals ze zeggen.
Het gekke is dat ik enkelt die lettertjes krijg in de krabbel maar niet de ecomotie.

Rara wie weet hoe dat moet, doe ik iets verkeerd.

Groetjes Raymonde.
25 Mar, 10:17
hallo iedereen ik mis op de plaatjes van dagen de dinsdag, is er iemand die dat wel heeft, misschien kunnen jullie er iets van toevoegen op de side.

kitty

Subject Started by  Replies   Last 
krabbelaars.nl
22 yesterday, 20:14
krabbelaars.nl
294 Friday, 23:10
krabbelaars.nl
106 Friday, 21:32
Wilma
4 Friday, 21:20
Suzanne
0 Friday, 21:17