Member details

http://www.krabbelaars.nl

Sort by: -Old first- | New first

24 Feb, 19:59
Beste hyver,

U heeft de uitleg gelezen en geprobeerd maar nog steeds krijgt u het niet voor elkaar om zo`n leuk plaatje van http://www.krabbelaars.nl in uw krabbel te plaatsen.

Vraag het ons gerust, want wij helpen u graag !

Vertel in dit topic wat u precies geprobeerd heeft en welke foutmelding u krijgt, of wat er precies niet wilt lukken. Dan proberen wij zo spoedig mogelijk een antwoord te geven.
25 Feb, 10:02
Hoe krijg ik de plaatjes op Hyves? :-d
25 Feb, 10:49
Beste Hennie,

Ervan uitgaande dat je de uitleg heb gevolgd zou ik graag willen weten bij welke stap het niet meer lukt. Zodat we van daaruit een oplossing kunnen zoeken

Met Vriendelijke Groet,

Krabbelaars.nl
25 Feb, 11:14
Ik selecteer en kopeieer en dan weet ik het niet meer.:-$
25 Feb, 11:24
Beste Hennie,

Als je op de knop selecteren hebt gedrukt, en daarna met de rechtermuisknop op de blauwe tekst hebt geklikt kun je kiezen voor kopieren.

Nu ga je terug naar hyves toe en ga je iemand krabbelen. je klikt dan in de krabbel met je rechter muis knop en kiest voor plakken.

Nu zie je als het goed gaat de Code in je krabbel staan en in je voorbeeld komt het plaatje tevoorschijn.

Hopelijk gaat het nu wel lukken :-) anders horen wij het graag.

Groetjes

Krabbelaars

25 Feb, 11:33
JAAAAAAAAAAA O, wat is het makkelijk als je het weet. Heel veel dank:cheer: en :clap: voor jullie. Hele mooie site. Complimenten. En ook als je iets niet weet kun je bij jullie terecht en de antwoorden zijn heel duidelijk en heel snel schrijven jullie terug.
25 Feb, 11:54
Nu heb ik bog een probleempje. Ik wil wel lid worden van jullie site maar krijg steeds het aanvrraag formulier van Hyves te zien. En we zijn al lid van Hyves.:-d
25 Feb, 12:04
Beste Hennie,

Het is niet mogelijk om lid te worden van onze website. Het is alleen mogelijk om lid te worden van onze hyves.

Wij hebben ervoor gekozen om http://www.krabbelaars.nl
Zo snel en makkelijk mogelijk te houden.

Met vriendelijke groet,

Krabbelaars.nl

25 Feb, 18:01
alles gaat goed en perfect,
alleen als je de gadgets wilt plaatsen zegt hij is niet toegestaan.
omdat er 2x gadgets opstaat.dan dan moet je de eerste weghalen en dan is het goed.
kan daar iets aan gedaan worden???
gadgets gadgets zie je dan.
en dat komt omdat het er eigenlijk al staat .
liefs van cora
25 Feb, 18:14
hallo Cora,

Het is de bedoeling dat de gekopieerde code meteen in de krabbel word geplakt, dus niet in een gadget.

Hopelijk is dit een antwoord op je vraag,

Met vriendelijke groet,

krabbelaars.nl
26 Feb, 14:00
Ik kan geen bewegende plaatjes plaatsen bij mijzelf en anderen..moet ik daarvoor misschen een speciaal programma installeren?
26 Feb, 14:53
hallo lieverke,

Het is niet nodig om speciale programma`s te installeren. Heb je onze stappen plan al geprobeerd ?

Als het daarna nog niet lukt helpen wij je graag verder,

Met vriendelijke groet,

Krabbelaars.nl
26 Feb, 15:23
hallo

ik vind het wel een mooie site
maar ik kan geen plaatjes vinden met groetjes of een fijne dag en prettig weekend bij welke catogorie moet ik dan kijken

groetjes marga
26 Feb, 17:59
hallo
ik vind het super en duidelijk ,ik heb een vraag kan je ook een map maken ,b.v bij foto en video,als ik die opend dat ik zie welke ik op hyves zet
gr resi
26 Feb, 20:16
Hallo ik doe alles volgens het stappenplan en dan komt in mijn krabbel alleen tekst te staan maar geen plaatje kun jij mij helpen en vertellen hoe dit kan? Ik doe selecteren kopieeren en plakken rechtstreeks in krabbel maar dan krijg ik echt alleen tekst.
Hoop dat je mij kunt helpen groetjes Irma!!

Subject Started by  Replies   Last 
krabbelaars.nl
31 today, 01:39
Thomas
0 yesterday, 09:30
Raymond
0 Monday, 22:36
krabbelaars.nl
310 Thursday, 12:14
krabbelaars.nl
52 9 Aug, 00:35
krabbelaars.nl